Videoproduktion skal altid tage udgangspunkt i en kreativ tilgang og proces.
-De fleste virksomheder har meget på hjerte. Faktisk så meget, at der bliver for mange argumenter. For mange budskaber ad gangen bliver hurtigt til støj. Det bliver svært at trænge igennem.
Det gælder derfor ikke om at fortælle det hele på en gang. Men om at reducere fortællingen til de få, relevante nøgleargumenter, der gør, at målgruppen stopper op. Interesserer sig. Og lytter med.
Vi er helt exceptionelt dygtige til at finde gode historier hos vore kunder, og få dem formidlet med de rigtige vinkler og greb, så målgruppen engagerer sig.
Og altid med et skarpt blik på forretningen bag – vi laver aldrig reklame blot for reklamens skyld…
Storytelling som begreb lyder måske lidt diffust, men det er reelt hvad det handler om. At tage afsæt i din virksomheds egen fortælling, DNA og værdigrundlag. Herfra finder vi sammen frem til den historie, der giver mening. For opgaven, formålet og målgruppen. Og fortæller den….med levende billeder. Grafik. Online. Eller på tryk!