Skip to content
Identitet, logo og visuel fremtoning
You are here:
- Home
- Identitet, logo og visuel fremtoning
Identitet, logo og visuel fremtoning starter ofte på et blankt stykke papir.
Hvad skal navnet være…
Hvad skal det fortælle, hvilke signaler og værdier skal modtagerne afkode? Kan alle udtale det? Har navnet positive eller negative associationer, evt på andre sprog? Kan det overhovedet registreres eller kan vi købe webadressen?
Designbrandet AWIIYA er et navn og en identitet opfundet helt fra grunden til beklædningsindustrien. Opfundet med tjek af ledig dot.com adresse og registrering som europæisk varemærke…
Opgaven er lykkedes – omend de første produktioner ikke er udrullet…endnu
Identitet – logo – brand
Din identitet, logo og visuel fremtoning – udgøres af en helhed af en række sammenhængende elementer…hvor dit logo selvsagt et af de primære, mens brandet rummer den bagvedliggende fortælling. Hvem er jeg?
Nedenfor er en række fortællinger, mest i billeder…og instruktøren bagved logos er Mark Winkelmann
Branding og identitet
Mekonomen
Logo
Velux | BR | Sirculus | dynamiccircles
Logo
STM | SPECIAL MADE | Thomas Langkjær | Telia PARKEN
Go to Top
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og til statistik. Denne information deles med tredjepart Cookie indstillingerACCEPTER Privatlivs- & Cookie Politik