Identitet, logo og visuel fremtoning starter ofte på et blankt stykke papir.

Hvad skal navnet være…

Hvad skal det fortælle, hvilke signaler og værdier skal modtagerne afkode? Kan alle udtale det? Har navnet positive eller negative associationer, evt på andre sprog? Kan det overhovedet registreres eller kan vi købe webadressen?

Designbrandet AWIIYA er et navn og en identitet opfundet helt fra grunden til beklædningsindustrien. Opfundet med tjek af ledig  dot.com adresse og registrering som europæisk varemærke…

Opgaven er lykkedes – omend de første produktioner ikke er udrullet…endnu

Identitet – logo – brand

 

Din identitet, logo og visuel fremtoning – udgøres af en helhed af en række sammenhængende elementer…hvor dit logo selvsagt et af de primære, mens brandet rummer den bagvedliggende fortælling. Hvem er jeg?

Nedenfor er en række fortællinger, mest i billeder…og instruktøren bagved logos er Mark Winkelmann

 

Branding og identitet

 

Mekonomen

 

Logo

 

Velux  |  BR  |  Sirculus  |  dynamiccircles

Logo

 

STM  |  SPECIAL MADE  |  Thomas Langkjær  |  Telia PARKEN