Baggrunden for filmproduktion med Dr VolksWagen var SBC’s booking af et års biografreklame.
SBC ønskede film, der kunne italesætte specifikke ydelser som VW forhandler:
- mekanisk værksted
- pladeværksted
- privatleasing
- book prøvetur
Nogle gange er det blot at “sige tingene som det er” – også på film. Men lige præcist disse temaer krævede lidt indpakning…
Også selvom publikum i biografen er tvangsindlagt til at overvære alt, hvad der foregår på lærredet (som måske det eneste tilbageværende medie med den kvalitet).
Vi valgte at tilføje to parametre til temaerne:
– mødet med forhandleren
– geografisk lokation
Sydkysten Bil Center lægger stor vægt på kundeoplevelsen, og benytter sloganet “Måden vi møder dig på….”. Den oplvelse ville vi gerne formidle.
Og for en lokal virksomhed er det normalt en god ide, i en lokal biograf, at vise beliggenheden i området…
Og så ville vi naturligvis udvikle et univers som omdrejningspunkt for fortællingen om SBC og dermed en fælles ramme for de fire budskaber.
Herunder med kravet om, at vor filmproduktion med Dr VolksWagen skulle holde sig på 16 SEKUNDER I EN BIOGRAFREKLAME 🙂